Splošni Pogoji Poslovanja

eVolt.si - Električna Mobilnost za Vsakogar!

  • Splošne pogoje poslovanje družbe EVOLT d.o.o. si lahko prenesete s klikom na sledečo povezavo.
  • Garancijski list družbe EVOLT d.o.o. si lahko prenesete s klikom na sledečo povezavo.

1. Splošno

Namen teh Splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) je jasno definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov spletnega centra pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine.

Kot kupec/uporabnik (v nadaljevanju kupec ali uporabnik) po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani eVolt.si, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja.

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine EVOLT, d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik ali eVolt), pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.

Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani https://www.evolt.si/splosni-pogoji/, kupec pa si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo prek internetne povezave, prav tako pa bodo pogoji poslovanja posredovani kupcu najkasneje ob naročilu blaga na njegov elektronski naslov.

2. Podatki Ponudnika

Naziv: EVOLT, trgovina na drobno po pošti ali po internetu, d.o.o.

Skrajšani naziv: EVOLT, d.o.o.

Naslov:Ob sotočju 4, 1000 Ljubljana, Slovenija

Telefon na sedežu podjetja: +386 (0)30 771 787

Elektronska pošta: info@evolt.si

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 9575847000

ID za DDV: SI86050494

Šifra dejavnosti: G/47.910

Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani, štev. SRG 2024/3503

Transakcijski računi: NLB d.d. - SI56 0284 3026 57748 267

3. Kontakti

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje, in sicer od pon – pet, od 8:00 do 16:00 na telefonsko št. 030 771 787 ali nam pišite na E-pošta: info@evolt.si.

4. Prevzemna mesta

Menardova ulica 26, 1000 Ljubljana, Slovenija.

5. Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.evolt.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Kuponi za popust veljajo na izbrane izdelke prodajalca eVolt v določenih obdobjih. Popusti več kuponov se med seboj ne seštevajo.

Cene se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev (prilagoditev cene potrošnikovi kupni moči, njegovemu profilu glede na pretekle nakupe ipd.).

6. Količine

Nakup izdelkov v spletni trgovini je možen v količinah, primernih za gospodinjstva. EVOLT d.o.o. si pridržuje pravico, da naročenega blaga v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani istega kupca/gospodinjstva) ne dobavi, oziroma stornira naročilo.

7. Dostava

V spletni trgovini eVolt.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede roku, ki je naveden na spletni strani ob samem izdelku. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Spletna trgovina eVolt.si ponuja brezplačno dostavo po celotni Sloveniji za vse artikle, razen za tiste, pri katerih je izrecno navedeno, da se dostava zaračuna po dogovoru (večji artikli, kot so električni motorji, skuterji, nekatera težja oz. večja kolesa invalidski vozički, ipd.).

Spletna trgovina eVolt.si za dostavo uporablja dva različna ponudnika. Za majhne do srednje velike pakete, ki tehtajo do 40 kg, uporabljamo storitve ponudnika GLS. Ponudnik GLS običajno dostavi pakete v roku od 1 do 7 delovnih dni (odvisno ali je izdelek na zalogi v našem skladišču v Ljubljani). V primeru paketov, ki presegajo težo 40 kg, pa uporabljamo storitve ponudnika UPS. UPS za dostavo takšnih paketov potrebuje največ 14 dni.

V primeru, da prejemnik ob času dostave ni prisoten na navedenem naslovu, dostavne službe običajno pustijo paket na za to določenem mestu, kot so pred vrati, pri sosedu ali v paketomatu. Vendar pa to ni vedno izvedljivo zaradi naslednjih razlogov: varnostnih ukrepov, posebnih navodil pošiljatelja, narave pošiljke ali zahtev prejemnika.

Če je kupec naročil izdelek po povzetju (plačilo še ni bilo izvedeno), se pošiljke ne sme pustiti na navedenih alternativnih lokacijah (pred vrati, pri sosedu ipd.), saj plačilo še ni bilo izvedeno. V takšnih primerih si družba EVOLT d.o.o. pridržuje pravico, da stranki ob ponovnem naročilu zaračuna strošek predhodne dostave.

8. Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini evolt.si, lahko prevzamete tudi osebno na našem prevzemnem mestu, ki so ponujene v košarici ob izbiri dostave. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

9. Plačila

Spletna trgovina eVolt.si omogoča naslednje načine plačevanja:

1. Po predračunu ali UPN obrazcu

Po elektronski pošti info@evolt.si ali telefonu (+386) (0)30 771 787 nam vnaprej sporočite svojo željo po izdelavi predračuna in z veseljem se bomo odzvali. Na naročila z zahtevki po predračunu, prejeta med delovniki med 9:00 in 16:00 uro, se skušamo odzvati še isti dan. Zahtevek za izdajo predračuna ali plačilo preko UPN obrazca pa lahko oddate tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun.

2. S plačilno kartico

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Mastercard, Maestro in American Express. 

Za uporabo plačilnih kartic preverite pri svoji banki, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.

3. Obročno odplačevanje - 1stavno | Summit Leasing Slovenija

Za obročni nakup, ki ga sklenete kar preko spleta.

Spletna trgovina eVolt.si omogoča svojim kupcem nakup na obroke. To dejavnost opravlja neodvisno s strani pogodbenega partnerja Summit Leasing Slovenija.

Več informacij na povezavi.

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je trenutno omejeno na maksimalen znesek 999€. Če znesek košarice presega to vrednost, je potrebno preostanek plačila opraviti na drug način: plačilo na naš transakcijski račun, PayPal, kreditna / debetna kartice.  

10. Pogodba

Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med eVolt-om in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo. To organizirano prodajo na daljavo vodi eVolt, ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo (npr.: elektronska pošta in splet ali internet).

eVolt in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo. Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev ter potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev in z obveznostjo plačila.

Z oddajo spletnega naročila je kupoprodajna pogodba med kupcem in prodajalcem sklenjena. Kupec z oddajo naročila potrdi strinjanje s plačilom in s pogoji poslovanja, prodajalec pa se zavezuje k spoštovanju cene in ostalih pogojev nakupa, veljavnih v trenutku oddaje naročila.

Napaka v ceni kot očitna napaka: Če je cena znatno nižja od običajne tržne cene in gre očitno za napako, se to lahko šteje za očitno napako, ki je vidna in očitna za povprečnega potrošnika. V takem primeru lahko prodajalec razveljavi pogodbo, če se ugotovi, da je prišlo do napake.

Dolžnost obvestila: Prodajalec mora potrošnika obvestiti o napaki takoj, ko je ta odkrita. To pomeni, da mora prodajalec čim prej stopiti v stik s potrošnikom in ga obvestiti o nepravilni ceni ter razložiti, da je prišlo do napake.

Pogodbena svoboda in pravičnost: Pri sklenitvi pogodb velja načelo pravičnosti, kar pomeni, da ne sme nobena stran izkoriščati napake v ceni na škodo druge. Če je potrošnik naročil izdelek po očitno napačni ceni, se pričakuje, da bo ravnal v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Naročilo o nakupu blaga in storitev je praviloma sklenjeno, ko uporabnik spletne trgovine na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če pogoji pri posamezni ponudbi izrecno ne opredeljujejo drugače. Pogoje o nakup blaga in storitev in potrdilo o opravljenem naročilu blaga in/ali storitev uporabnik prejeme na e-naslov, ki ga je vpisal ob registraciji ali neregistraciji. Uporabnik si lahko te pogoje prenese na svojo elektronsko napravo prek internetne povezave, prav tako pa bodo pogoji poslovanja posredovani kupcu najkasneje ob nakupu blaga na njegov elektronski naslov. Besedil pogodb eVolt ne shranjuje.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 030 771 787  ali na elektronskem naslovu info@evolt.si.

11. Odstop od pogodbe/vračilo blaga

11.1. Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oz. digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov EVOLT d.o.o., Ob sotočju 4, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov info@evolt.si). Potrošnik pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika). Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je ponudnik potrošniku ni dolžan vrniti.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), to, prosimo, označite na obrazcu ali izjavi, s katerim podate odstopno izjavo. V tem primeru pa potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

11.2. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga). Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen; ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
  • z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (LCD zasloni, ohišje itd. ...),
  • zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (npr. temne lakirane površine),
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…),

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti) je eVolt upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo eVolt ali pooblaščeni dobavitelji in serviserji blaga.

11.3. Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
    • je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
    • je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
    • je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu.

11.4. Pred vračilom izdelka, ki ga na spletni strani eVolt.si prodaja prodajalec eVolt, nas lahko obvestite na info@evolt.si. Blago lahko vrnete na dva načina:

  1. Kupljen izdelek pošljite skupaj z vso pripadajočo opremo, ter dokumentacijo na naslov Menardova ulica 26, 1000 Ljubljana.
  2. S kupljenim izdelkom in z vso pripadajočo dokumentacijo lahko na lastne stroške vrnete osebno v našem prevzemnem mestu in tam opravite vračilo kupljenega izdelka.

12. Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine eVolt.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletnega centra eVolt.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@evolt.si.

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

13. Garancija

Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Garancija je veljavna na območju Republike Slovenije. Veljavnost garancije je 12 mesecev. Po preteku garancijskega obdobja vam podjetje EVOLT d.o.o. zagotavlja dobavo rezervnih delov in servis za obdobje vsaj 3 let.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.

14. Neskladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

14.1. Kdaj gre za neskladnost?

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,

  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Neskladnost pri namestitvah

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

14.2. Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu - notifikacija

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bilo blago kupljeno ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@evolt.si

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
    Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
  1. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

15. Informacije o pritožbenem postopku

Družba EVOLT, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte (info@evolt.si) in ustno na zapisnik v enem izmed prevzemnih mest. Pristojno osebje v podjetju eVolt bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. eVolt bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.

eVolt bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja eVolt dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba EVOLT, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba EVOLT, d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi .

Navedena ureditev izhaja iz veljavnega Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

17. Ocene izdelkov na spletni strani

Oceno je možno podati brez prijave v račun v spletni trgovini, možnost oddaje ocene izdelka pa je dostopna vsakemu obiskovalcu naše spletne strani. Trgovec ne opravlja preverbe ali je ocenjevalec, ki je oddal oceno ob artiklu v našem sistemu tudi zaveden ko kupec ocenjenega izdelka. Za oddajo ocene je potrebno vnesti poljubno ime, ki se bo na spletni strani prikazovalo ob oceni izdelka in komentarju in veljaven elektronski naslov, ki pa ni javno objavljen in je viden le upravljalcu spletne strani. Objavljene bodo vse ocene, ne glede na to, ali izražajo pozitivno ali negativno mnenje o izdelku. Ocenjevanje izdelkov in objave ocen izdelkov ne vplivajo na pogodbeno razmerje med trgovcem in kupcem. Ocene niso sponzorirane. Komentarji, ki vsebujejo žaljiv jezik in komentarji, ki vsebujejo osebne podatke zaposlenih v podjetju eVolt ali osebne podatke strank, ne bodo prikazani na spletni strani.

Ob oddaji ocene je možno izdelek oceniti z 1 do 5 zvezdicami, pri tem je 1 najnižja in 5 najvišja možna ocena. Ob oddaji ocene označitev z zvezdicami  (od 1 do 5) ni obvezna, v kolikor je ocena podana tekstovno v polju 'Tvoj komentar', ki je obvezno polje, brez katerega se ocene izdelka ne da oddati. Povprečna ocena (povprečje vseh oddanih ocen posameznega izdelka od 1 do 5) je prikazana na produktni in drugih straneh, kjer je izdelek izpostavljen, in sicer ob nazivu izdelka. Komentarji skupaj s posameznimi ocenami pa so prikazani na dnu produktne strani. Primarno so razvrščeni po datumu oddaje, od najnovejšega do najstarejšega. Obiskovalci spletne strani se lahko na že objavljene komentarje odzovejo in tako podajo mnenje, ki upravljalcu spletne strani in drugim obiskovalcem da vedeti, ali je bil objavljen komentar zanje koristen.

18. Razvrščanje izdelkov na kategorijskih straneh in v rezultatih iskanj

Izdelki na kategorijah in v rezultatih iskanj so sortirani po ceni naraščajoče. Uporabnik lahko prav tako izbira med sledečimi možnostmi: (1) Razvrsti po priljubljenosti, (2) Razvrsti po povprečni oceni, (3) Razvrsti po najnovejših izdelkih, (4) Razvrsti po ceni: padajoče.

19. Pogoji odstranitve konstrukcijske blokade oz. modifikacije izdelka na zahtevo kupca

Ob nakupu določenega električnega vozila ima kupec možnost izbrati “odklenjena” ali / »zaklenjena verzija (do 25 km/h), s tem pa stranka potrjuje, da je prebrala te splošne pogoje, da je na lastno odgovornost zahtevala spremembo konstrukcijskih nastavitev in se zaveda vseh posledic, ki lahko nastanejo kot rezultat nepravilne oz. malomarne uporabe izdelka ali nespoštovanja relevantne cestno-prometne zakonodaje. 

Električni skiroji in električna kolesa iz naše ponudbe so konstrukcijsko omejena na najvišjo hitrost 25 KM/H.

Stranka, ki zahteva odstranitev konstrukcijske blokade hitrosti, je seznanjena, da s tem prevzema vso odgovornost glede delovanja izdelka, morebitne škode, poškodb na zdravju in premoženju in je seznanjena s vsemi nevarnostmi po odstranitvi blokade.

Odstranitev blokade s strani pooblaščenega servisa EVOLT d.o.o. ne izniči garancije, kakršnokoli lastno poseganje v napravo s strani stranke ali nepooblaščene osebe pa povzroči takojšnje prenehanje veljavnosti garancije. 

Podjetje EVOLT d.o.o. tudi ne odgovarja za kakršnokoli škodo ali poškodbe nastale iz modifikacije naprave. Stranka je seznanjena, da električni skiro po odstranitvi blokade ni primeren za udeležbo v prometu in javnih površinah (kolesarske steze, pločniki, peš cone ipd.), saj je za udeležbo v prometu potrebna konstrukcijska blokada na 25 km/h, zato ga je možno uporabljati le na privatnih zemljiščih.

Izdelek bo, po odstranitvi blokade, zmožen doseči precej višje hitrosti in večje moči od zakonsko določene. Podjetje EVOLT d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo oz. poškodbe naprave in ljudi zaradi spremembe tovarniških nastavitev. Po odstranitvi blokade, je skiro izpostavljen večjim obremenitvam in se zato najbolj izpostavljeni deli kot so zavore, gume, vzmetenje, ležaji, ipd. hitreje obrabljajo kot sicer. S privolitvijo v odstranitev blokade, se stranka zaveda teh posledic in jih vzame v zakup.

20. Varnost in zasebnost

Spletna trgovina eVolt.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji EVOLT, d.o.o., in Stripe, Inc. za procesiranje plačilnih instrumentov banke NLB.

Podjetje Stripe uporablja več naprednih tehnik in praks za zagotavljanje varnih avtorizacij in transakcij s kreditnimi karticami. Nekatere izmed ključnih varnostnih metod, ki jih Stripe uporablja, vključujejo:

Tokenizacija:

Stripe uporablja tokenizacijo, kjer se občutljivi podatki o kreditnih karticah pretvorijo v edinstvene identifikatorje (tokene), ki jih je mogoče varno shranjevati in uporabljati za transakcije. Tokenizacija zmanjšuje tveganje zlorabe podatkov, saj tokeni sami po sebi niso uporabni zunaj sistema Stripe.

Šifriranje:

Stripe šifrira vse podatke, ki se prenašajo med stranko in strežniki Stripe, z uporabo naprednih šifrirnih tehnik (TLS – Transport Layer Security). To zagotavlja, da so podatki varni pred prestrezanjem med prenosom.

PCI DSS skladnost:

Stripe je skladno z najvišjimi varnostnimi standardi v industriji plačilnih kartic, znanimi kot PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). To vključuje redne varnostne preglede, nadzor dostopa do podatkov in druge varnostne ukrepe, ki zagotavljajo zaščito podatkov o plačilnih karticah.

Strogi nadzor dostopa:

Stripe uporablja stroge mehanizme za nadzor dostopa, ki omejujejo, kdo lahko dostopa do občutljivih podatkov. To vključuje večstopenjsko avtentikacijo za dostop do sistemov Stripe.

Orodja za preprečevanje goljufij:

Stripe ponuja napredne algoritme za odkrivanje in preprečevanje goljufij, kot je Stripe Radar. Stripe Radar uporablja strojno učenje in obsežno podatkovno bazo za prepoznavanje sumljivih vzorcev transakcij in preprečevanje goljufij v realnem času.

Sledenje in beleženje aktivnosti:

Stripe beleži vse aktivnosti v svojih sistemih, kar omogoča sledenje in prepoznavanje morebitnih varnostnih incidentov. Te dejavnosti so nenehno nadzorovane in analizirane, da se zagotovi varnost sistemov.

Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim mestom eVolt.si poteka preko varne šifrirane povezave.

21. Zbiranje in varovanje osebnih podatkov

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,

20.1. Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja EVOLT, d.o.o.  in morebitnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb. 

20.2. Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • bodo vaši osebni podatki obdelovani skladno s predpisi in za namen, za katerega so bili zbrani;

  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe EVOLT, d.o.o. zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov EVOLT, Ob sotočju 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@evolt.si; o odločitvi družbe na ugovor posameznika mora družba posameznika seznaniti z odločitvijo in mora vsebovati razloge in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova info@evolt.si;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov na podlagi izrecnih privolitev izvajamo pri družbi tudi avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih.

22. Obvestilo o piškotkih

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo in uporabo piškotkov je Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1). Ta vključuje pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se, ob obisku spletne strani oziroma po soglasju obiskovalca, prenesejo na računalnik uporabnika. Posamezen piškotek lahko prebere in uporablja le strežnik, ki je piškotek poslal. Običajno vsebuje:

  • ime piškotka,
  • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek,
  • življenjsko dobo piškotka (kdaj piškotek poteče),
  • vrednost – navadno naključno ustvarjeno edinstveno število ali izbrane nastavitve.

Sam piškotek ne zbira informacij, če pa ga strežnik prebere, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izboljšanju uporabniške izkušnje obiskovalca. Upravljalcu pa lahko omogoči vpogled v uporabo spletnega mesta.

Življenjske dobe piškotkov se razlikujejo. Poznamo:

  • Začasne oziroma sejne piškotke (session cookies) – ti se ustvarijo ob obisku spletnega mesta in izbrišejo, ko uporabnik spletno mesto zapusti.
  • Trajne oziroma shranjene piškotke (persistent cookies) – ti piškotki ostanejo v računalniku tudi po tistem, ko obiskovalec spletno mesto zapusti. Trajajo lahko tudi več let. Med drugim so namenjeni grajenju profilov uporabnikov, shranjevanju nastavitev, analizi prometa.
  • Prav tako ločimo med lastnimi (1st party cookies) in drugimi (3rd party cookies) piškotki. Lastne piškotke naloži spletno mesto. Drugi piškotki izvirajo od partnerskih spletnih mest ali storitev.

Katere piškotke vsebuje naše spletno mesto?

Osnovni oziroma nujni piškotki – Ti piškotki omogočajo normalno delovanje spletnega mesta. Brez njih vam brezhibnega delovanja ne moremo zagotoviti.

  • Analitični piškotki – Ti piškotki nam omogočajo spremljanje vaše uporabe spletnega mesta. Na podlagi teh podatkov pa lahko pripravimo boljšo uporabniško izkušnjo in zanimivejše vsebine.

Nastavitev piškotkov – Na našem spletnem mestu uporabljamo piškotke za zagotavljanje kvalitetne uporabniške izkušnje. Veseli bomo, če boste potrdili vse piškotke.

Nastavitve

Nadzor piškotkov v brskalniku – Nastavitve piškotkov lahko spreminjate in nadzirate tudi v svojem spletnem brskalniku.

  • Firefox
  • Chrome
  • Edge
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 7 in 8
  • Opera
  • Safari

23. Odveza odgovornosti

Upravljavec spletnega mesta, podjetje EVOLT, d.o.o., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.evolt.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@evolt.si ali pa na telefon (+386) (0)30 771 787. V takem primeru bo podjetje EVOLT, d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje EVOLT, d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje EVOLT, d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje EVOLT, d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje EVOLT, d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje EVOLT, d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

24. Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletnega mesta eVolt.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki. Seznam pogosto zastavljenih vprašanj se nahaja na povezavi, lahko pa nam tudi pišete na naslov info@evolt.si ali nas pokličete na telefon 030 771 787 od  pon -pet, od 8:00 do 20:00 oz. nam pišite na E-pošta: info@evolt.si.

25. Končne določbe

Ti pogoji pričnejo veljati 28. 5. 2024 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta ali po tem datumu.

Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja.

Ti pogoji se objavijo in so dostopni na spletnem mestu eVolt.si.

Spletna Trgovina Vozil Na Električni Pogon​

Zamislite si svet, kjer ulice niso več preplavljene z hrupnimi vozili in neprijaznimi oblaki dima. Zamislite si, da potujete po čistemtišjem in bolj trajnostnem planetu, kjer vaša pot do cilja ni le navadno potovanje, temveč ekološki pohod. Dobrodošli v svetu eVolt.si, vaše prve postojanke na poti k električni revoluciji! Ko vstopite v našo spletno trgovino, se pripravite na široko paleto električnih vozil, kjer boste zagotovo odkrili vozilo primerno zase, vašega partnerja, otroka ali dolgoletnega prijatelja.

Ker smo več kot le spletna trgovina. Smo strastni zagovorniki trajnostne mobilnosti. Smo vozniki prihodnosti, ki se podajamo na potovanje z nizkimi emisijami. In želimo, da se nam pridružite!

  • Pripravite se na Pogon v Prihodnost:

Obiščite našo spletno trgovino in se pripravite na najbolj navdušujočo vožnjo svojega življenja. Vaša električna prihodnost se začne tukaj. Vzemite življenje v svoje roke in se podajte na potovanje v prihodnost – ekološkoelektrično - eVolt! 🚗⚡✨